søndag den 10. februar 2013

J=Job...







































Dagens bogstav er J - og for mit vedkommende er Job den bedste beskrivelse for dagens program. Jeg er nemlig den heldige indehaver af en søndags-morgen-vagt. Så kl. 04.00 ringede vækkeuret og jeg måtte forlade den varme dyne tilfordel for et hurtigt bad, sneskrabning og en kølig bil. Jeg har aldrig været en stor tilhænger af at skulle SÅ tidligt op - men synes nu der er noget helt specielt ved at køre rundt på gader og stræder på dette tidspunkt af døgnet. Jeg har det hele fo mig selv - der er ikke andre biler end min egen. Ingen myldretrafik med sure og fortravlet ansigter bag rattet - bare mig, landevejen og søvndrukne radiostemmer i højtaleren.

Glædelig søndag derude...

2 kommentarer:

  1. Sikke et herligt søndagsindlæg om J. Håber du havde en god morgenvagt og har fri resten af søndagen - mens det endnu er lyst lidt endnu : )

    SvarSlet
  2. Uh, det var tidligt på en søndag :-)
    Håber du har haft en god morgendagens og nydt resten af søndagen ;-)

    SvarSlet