fredag den 15. februar 2013

O=OK!


Fornemmer foråret - Selvom sneen i haven har lidt svært ved at give slip, til fordel for forårsblomsterne der gerne vil titte frem nedenunder, så synes jeg at fornemmelsen for forår ligger lige rundt hjørnet. Der er jo allerede nogle lidt lysere morgenstunder og længere eftermiddage - Og det er OK!

Går en hård arbejdsweekend på godt 30 timer i møde - men også min fars 60 års fødselsdag, og selvom dagen synes at være svær for ham at acceptere - så har vi jo stadig hinanden og han skal fejres med manér - Og det er i den grad OK!

Jeg har valgt at tage skeen i den anden hånd - nemlig min egen! Nægter at lade mit liv blive styret af andre end mig selv og min lille families behov. Så jeg håber på at starte på ny uddannelse her til september - Og det er OK! Skal bare lige ha' lavet den der ansøgning til kvote 2-optagelsen. En opgave jeg har lidt svært ved at få taget hul på - men det kommer!

Har gang i en masse hæklerier herhjemme - nogle er meget uafsluttet mens andre bare lige mangler de sidste par masker og den sidste finpudsning. Og det er OK! Så kan jeg tage fat i det projekt der lige passer til dagens humør - eller bare starte endnu ét op ;o)

Og så er det fredag - og det er helt bestemt OK! Ha' en god én af slagsen derude :o)


1 kommentar:

  1. OK indlæg! Ha' en OK-fantastisk weekend! : )

    SvarSlet