onsdag den 16. januar 2013

YAY... JEG VANDT!!!



Det er da en fantastisk fornemmelse at sidde mandag eftermiddag med telefonen i sofaen, og bare lige vil tjekke hvad der sker rundt omkring i blogland - og så pludselig se sit eget navn skrevet med store bogstaver omgivet af flag og balloner og opdage at man (ENDELIG) er den heldige vinder af en give-away!!! Se selv her... Jeg er snart den heldige vinder af en masse lækkert garn og en hæklenål i størrelsen 3,5 - det blir ikke bedre!!! Tillykke til mig og tusind tak til Hende der Frk. Spuur :)

Det fine billede er frk. Spuurs...

4 kommentarer:

  1. Fedt, stort tillykke... Det er sådan en skøn følelse, når man vinder ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena - Helt helt fantastisk endelig at være "en vinder!!!" ;o)

      Slet
  2. Anonym2/02/2013

    Tillykke men præmien :)

    Fin blog du har, jeg har meldt mig som fast læser, så kan jeg følge lidt med i de fine ting du laver :)

    Du er velkommen til at kigge forbi hos mig hvis du skulle blive nysgerrig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Linette - det er altid svært at holde hænderne under hovedhøjde når uventet gaver kommer ind af brevsprækken ;o)

      Og tusind tak fordi du gider at læse med - det er altid sjovere at skrive når man ved at nogen læser med :o) Så med 3 faste læsere, ud over mig selv - er der ikke længere nogen undskyldning for ikke at give et hverdags-pip i ny og næ. :o)
      Selvfølgelig er jeg nysgerrig! OG selvfølgelig har jeg også meldt mig under fanen på din side - fin fin blog du har, skønne unger og sikke en masse fantastiske ting du har lavet!

      Mange hilsner og på gensyn - Sabine :o)

      Slet