tirsdag den 19. februar 2013

S=Slapper!

Jeg har fri i dag og tar mig en slapper!


Ingen rengøring, ingen oprydning, ingen tøjvask - bare ingenting! I dag er humøret til power på brændeovnen, kaffe med mælk og så har jeg lyst til at få nusset med nogle af de projekter jeg har liggende... Mange af dem mangler bare lige det sidste, så jeg kan få dem i brug...

 


Denne pude skal bare lige ha' et lille navne-skilt på - så er den klar.

 


Jeg har lavet to af disse kæmpe doily'er til køkkengulvet. Her er det bare lige at få hæftet de løse ender, så kan de også blive taget i brug.


 


6 x coasters der lige skal hæftes og ha' strøget navneskilte på.

 

 
En ugle der skal have lidt fylde så den kan komme op på pigernes værelse til pynt og leg.

 


En Bodum-stempelkande-varmer der bare lige skal have et par knapper...

 


Har et par stykker af disse glas der trængte til noget nyt omslag... Når der er hæftet så blir de fine!

Glædelig SLAPPER-tirsdag derude :o)



2 kommentarer:

  1. Lyder som en god dag - og sikke en masse fine projekter. Det bliver dejligt at få dem færdige! : )

    SvarSlet
  2. Tju hej en masse du har fået lavet...lækre sager =)
    knus

    SvarSlet