mandag den 8. oktober 2012

 

Mandag morgen...


Manden er taget afsted på job og ungerne er afleveret i skole... Ville egentligt bare lige nyde en kop kaffe sammen med bt.dk inden jeg tog fat på nogle af dagens praktiske gøremål - men faldt så lige over Lena's kreative blog... igen... og tænkte med et misundeligt suk, -hvordan fanden får damen tid til alt det? Hvorfor har jeg ikke en blog? Og hvad ville jeg egentlig have at byde på, hvis jeg havde?
Klikkede videre, men kunne ikke helt slippe tanken... Røg på google og søgte på blogger... Og røg så halvvejs ned af stolen, da skærmbilledet pludselig vise "logget ind som Sabine Berg"... Jamen for fanden... jeg har jo haft en blog siden 2010 - uden at vide det...
Og så er der vel ingen vej uden om at få taget sig sammen til at finde ud af hvad det er for noget? Så nu er der sat en kop kaffe mere over, dagens praktiske gøremål er udsat en times tid og der er åbnet op for Frk. Bergs æske... Følg med hvis du har lyst...


Glædelig mandag derude!

1 kommentar:

  1. Kære Sabine
    Velkommen til blogland :)
    Fedt at du nu deler ud af alt det du brænder for og får lavet. Stort som småt, alt er godt og hyggeligt at læse med hos andre :)
    Nu skal du så bare love mig at du får "faste læsere" tilkoplet så vi kan følge med hos dig :)
    Men som en start har jeg koblet dig på min blogroll.
    kh Libbie

    SvarSlet