mandag den 22. oktober 2012

Bidt af en gal hækelnål...








































Jeg har aldrig lært det der med at hækle... Men efter en tid med lidt kriblen i fingrene for at komme tilbage til alt det kreative, tog fanden ved mig - satte mig foran computeren og lærte lidt om fastmasker, stangmasker og hvad der ellers hører til... Indtil videre er der kommet en make-up taske , en mobil-taske og et par stage-pyntere ud af det... Der er stadig lang vej til de store projekter og de pæne masker - og begge tasker mangler et par detaljer endnu, men jeg er på vej og øvelse gør mester... Håber jeg! ;o)

5 kommentarer:

  1. Det ser fint ud ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lena ;o)

      Ved du forresten noget om der findes strikke-klubber eller lign. her i vores område? Tænkte at det kunne være hyggeligt at mødes med andre der har kriblen i fingrene engang imellem og sludre og udele erfaringer og idéer?

      Go' onsdag til dig og dine :o)

      Slet
  2. Hej Sabine
    Nej det ved jeg faktisk ikke om der gør...men har selv tænkt det samme. Bliver vildt misundelig når jeg læser om de der blog-træf i jylland.
    Men vi kunne måske starte noget, jeg er ihvertfald frisk på en krea-klub ;)
    Knus

    SvarSlet
  3. Jeg bliver også vildt misundelig - så det synes jeg vi skal gøre Lena - det ku' da være super hyggeligt og fedt at se hvad andre går rundt og nørkler med... Hvordan gør vi???

    SvarSlet
  4. Send min lige en mail...
    lmadsen63@gmail.com

    Knus

    SvarSlet