mandag den 20. maj 2013

Still going strong!







OMG! Klokken slår og slår og tiden bare går og går... Ville ønske jeg havde den der famøse knap jeg kunne trykke på, og bare få hele verden til at stå helt stille. Bare lige 5 minutter - nok til, at jeg lige kunne trække vejret helt ned i lungerne og puste ud! Jeg er ikke den store motionsdyrker (guderne skal vide at jeg nok burde være det og dagligt bærer på den tunge dårlige samvittighed over ikke at være det), -men nogen gange føles hverdagen som det evige marathonløb. Synes hele tiden at jeg/vi er på farten... Enten på job, på vej ud for at handle, på vej for at hente unger, på vej hjem for at lave mad, rydde op, gøre rent - eller i haven for at gøre endnu et nyttesløst forsøg på, at blive skvalderkålen kvit... Alt sammen ting der skal gøres - om og om igen.

Når det så er sagt - så skal jeg da være den første til at indrømme, at jeg da også har nydt solen i hængekøjen, grillet med min skønne lille familie, netflixet serier til langt ud på natten med manden min, hygget mig med mine skønne tøser, været til den sjoveste polterarbend for en skøn veninde, været til børnefødselsdag hos svorger og svigerinde og afholdt indendørs skovtur med mine forældre, bror og svigerinde - med grillede pølser, kartoffelsalat og hvad der ellers hører sig til - super hyggeligt! Men jeg har ikke fået blogget... Og det har egentlig være lidt af et irritationsmoment for mig. For jeg har haft rigeligt på hjertet og rigeligt af projekter jeg gerne ville dele med jer. Men jeg har ikke nået det... Men nu skal det være slut med ikke at nå ting! NU skal det gøres... Min evige mantra - men en dag lykkes det vel mig at overholde det ;o)

Først og fremmest vil jeg lige dele min glæde ved endelig, at have fået stablet en lille hækle/strikke/sy-klub sammen for os der kommer fra denne del af landet. Vi mødes den sidste søndag i hver måned - og det er SKIDE hyggeligt! Glæder mig MEGET til på søndag, når vi mødes igen. Det er fantastisk at være samlet med en gruppe skønne kvinder der sysler med de samme ting som jeg. Dejligt at møde nye mennesker som kender hinanden på kryds og tværs.







Lige for tiden sysler jeg med flagranker som jeg har fundet inspiration fra hos Karen Klarbæk. De pynter i vores lille gårdhave - der er ikke så mange blomster endnu, så flagranken må ene og alene klare tjansen med at sætte kulør på. Og så knokler jeg løs på en lille hemmelighed til et kommende brudepar - jeg er nået lidt længere end det billedet viser - og det blir sgu meget godt, hvis jeg selv skal sige det :o) Skal nok vise det endelige resultat, når først bryllupsdagen er oprunden :o)





På snartligt gensyn - Sabine :o)


1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg er lige faldet over din blog og nikker genkendende til alt hvad du skriver - åh hvor ville "knappen" gøre underværker!!
    Er helt vild med din flotte grafiske baggrund, wouh!!
    Rigtig god dag :-)

    SvarSlet