onsdag den 27. februar 2013

Ø=Øjs!

Øjs! Siger jeg bare... Øjs som i argh!!! og hrmpffff!!! Jeg roder rundt med denne blog... Og kan dælme ikke få det til at se ud som jeg vil... teksterne hopper og danser rundt på siderne og billederne placerer sig fuldstændigt som de selv lyster... Jeg er MEGA træt af at det hele tiden kommer til at ligne noget der er løgn! Har forsøgt at finde en skabelon der bare er nogen lunde i den stil, jeg synes om - men så når det bliver udgivet - så rykker teksterne sig alligevel og billederne ser jævnt kedelige ud... Og når jeg så kigger mig om i blog-land og ser den ene spændende side efter den anden, bliver jeg helt træt og tænker HVORDAN FANDEN får I det til at spille? Er der nogle knapper jeg ikke har fundet og trykket på endnu? Mit Ø burde i virkeligheden måske være et H - for HJÆLP!!!

Nå, men ellers så er det en god dag - solen skinner og jeg skal først møde på job kl. 16 - så har hele formiddagen til at hygge mig med... Go' onsdag derude :o)

1 kommentar:

  1. Øv at det driller dig! Har desværre ikke de vise sten til dig men vil alligevel Ønske dig en god onsdag! : )

    SvarSlet